Om man ändå hade haft lite mer tid……….


För tillfället så håller jag på och skriver en uppsats, vilket upptar mycket av min tid och energi just nu. På grund av detta känner jag att jag för närvarande inte klarar av att hålla denna blogg uppdaterad. Därför har jag nu tänkt ta en bloggpaus. Men jag har ingen brist på tankar och funderingar, så jag planerar att komma tillbaka. Någon gång runt den 10 januari, kan ni nog räkna med att ett nytt inlägg dyker upp här.  


Jag vill också passa på att tacka alla er som finner det mödan värt att kolla in den här bloggen. Tack!


Jag önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År! Så ses vi på andra sidan årsskiftet.


 /Jonas  


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Men du som var så duktig där uppe, J! Haha :)

och roligt att alla börjar vakna till liv när jag lägger upp videon :P

2011-01-05 @ 20:52:04
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0